roligt att du tittar in! Här skriver en mamma till tre utflugna barn och mormor till tre småpojkar.

tisdag 14 januari 2014

Kanske somliga tycker att min bloggsida är mörk såhär  i mörksens tider . Jag tycker bilderna kommer bättre fram då men nog börjar jag längta efter ljusare tider. Snart ska det bli av att byta det här också.

Idag har jag legat på sjukhuset en snutt. De tog ett prov av tinningblodkärlet för att få reda på vilken infektion jag har, så nu går jag med plåster på vänstra sidan av huvudet. Temporalis artritis heter det, har googlat.



Annat vet jag inte att berätta. Det lär vara en biverkning av kortisonet att bli trögtänkt och disträ har jag läst, så jag får skylla min brist på inspiration på det.


Lite blommor och bär som lyser upp januarimörkret måste jag bara lägga in.





 

Må så gott alla!




1 kommentar:

Villmarkstausa sa...

Hei
Takk for kommentar på bloggen min. Hyggelig. Synes den mørke fargen var fin som bakgrunn, jeg...
Ha en flott dag.
Klem Ingun