roligt att du tittar in! Här skriver en mamma till tre utflugna barn och mormor till tre småpojkar.

tisdag 26 februari 2013

ingen bloggbild

från min smarttelefon. Det var närmast för att kunna göra det som jag skaffade den här smarta lilla saken. Harm. Nokia har inte avtal med Googles app för fotoöverföring, och jag hittar ingen annan app som skulle funka. Vet någon?
I övrigt är jaghelt nöjd med min Nokia 820, det är fantastiskt att ha nätet i fickan. Nackdelen är att jag så lätt fastnar i det. Pillar och petar på min lilla platta för att lära mig hitta i labyrinterna. För att hänga med gäller det att ta tag i sina omedvetna behov och snabbt göra dem till en nödvändighet. Haha, man känner sig med i gänget där alla är frånvarande i sina telefoner " Va, sa du nåt? Har inte tid med dej nu när jag har hela världen som i en liten ask. "

2 kommentarer:

Cicki sa...

Hur funkar den? Är du nöjd. Jag har alltid varit en trogen Nokia-användare ända sedan de kom med sin Ringo -95. En liten avstickare hade jag vid -99 när det blev en Erikson som jag aldrig trivdes med. Så sorgen var stor när jag skulle köpa min första android och fick lov att ytterligare en gång köpa en Erikson eftersom inte Nokia hängt med. Jag är klart missnöjd med min E och tänker mig en iPhone nästa gång. Men om Nokia kommit med något bra kanske jag har något att hoppas på.

Solveig Sjöskog sa...

Jag har inte haft annat än Nokia i alla år så jag har inget att jämföra med. Vill vara solidarisk och "hemåt" :)Nu har Nokia visat sig framåt på nån slags mässa i Barcelona oc lovar mycket men vad jag förstod mest på kartor. Bara jag hittar en app foto är telefonen så bra. Kanske för att jag är mest van med den. Kram!