roligt att du tittar in! Här skriver en mamma till tre utflugna barn och mormor till tre småpojkar.

söndag 24 juli 2011

Eskil det är jag, det

 och här ska jag bo är det visst bestämt. De säger att här fanns en gulvit katt som inte trivdes och flyttade till ett annat hus. Dit vandrade han flere gånger säger  min matte så hon måste gå och hämta honom. Jag tror att han tyckte det huset hade en varmare veranda att ligga och sola sig på, säger hon.  De lovade ta hand om honom som sin egen, så har det blivit ordnat att jag får ha hela kökssoffan för mig själv. Nu ska jag sova så skynda att ta bilden. Blir det bra såhär? 

4 kommentarer:

Anelias hantverk sa...

Så söt och charmig du var då...Eskil!

Cicki sa...

Vilken sötnos.....:-)

Mångmamma sa...

Hoppas du har en riktigt skön sommar!?
Det verkar så av bilderna att döma.
Kram

solveig sa...

Ja, söt är han men oj så han hinner överallt! :-)

Tack; Mångmamma. Jo, härlig sommar har vi haft, inte är den väl slut än fastän det regnar?


Ha det så gott, alla!