roligt att du tittar in! Här skriver en mamma till tre utflugna barn och mormor till tre småpojkar.

lördag 5 mars 2011



Det har visst gått några dagar sen sist. Ursäkta, det har varit lite mer än vanligt nu med mamma och annat vad jag nu kan skylla på. Dessutom krånglar det med min blogg, jag får inte in vissa bilder. Men snart kommer miss Expert från Nordanlandet och fixar med några enkla manövrar, det är min fasta övertygelse.

Och dessutom har det varit så ljuvliga senvinterdagar, mild vårvind, ja, så känns den efter all isande kylköld. Så mormor har vistats utomhus titt som ofta och fått lite sol på blekanosen.

Samtidigt se vad som hänt under täckelset i växthuset..


Hela hopen penseebarn var vid liv! Alltså. Det behövs inte mera för att en tant ska hojta av lycka. Se mera här om det lyster. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina dina pensébarn ser ut. Hoppas de klarar vårfrosten lika bra som sträng kyla. Härligt med vårkänning!
H Maria

Cicki sa...

Vilken livskraft....:-)

solveig sa...

Ja, Maria, jag hoppas det! Får skydda dem för den starka vårsolen och nattfrosten. Håll tummarna!

Säg inte annat, Cicki!