roligt att du tittar in! Här skriver en mamma till tre utflugna barn och mormor till tre småpojkar.

fredag 18 mars 2011

Nästan en hel vecka har gått sen sist. Orsak: strul med internetkopplingen.


I stället för att sitta vid datorn och bli frustrerad har jag tagit upp måleriet igen, trevande och valhänt i alla fall försökt. Konsten att ägna sig åt konstnärligt skapande faller så lätt i glömska om den inte underhålls och jag har inte målat på halva vintern.. 
Nu längtar jag till våren, till ljusa sommarnätter. Inget förmedlar ljus som akvarellen. 



4 kommentarer:

Anonym sa...

Ljuvt! Är det Mäkinens hage?Den är en av de finaste vår- och sommarhagar jag vet.
// Maria

Mångmamma sa...

Jag bara älskar att snubbla runt bland kreativa själars bloggar.
De ger så fantastiskt mycket energi tillbaka att se allas verk, oavsett hantverksteknik.
Tack för att du visar oss.arkers
Gillar! :)

solveig sa...

Precis, Maria! :-)

Ja, Mångmamma, så roligt to share and be shared. Det sägs bättre på engelska, inte sant? Kram!

Cicki sa...

Så vacker den är. En skir försommargrönska.